Men blöö då. hata rubrik

Ja gälskar google chrome. De liksom sparar alla inloggningsnamn. De är super!
Jag hade gärna velat lägga upp en video. Men vet inte hur man är. Så jag har mejlat Julia på FACEBOOK så cool är jag vet ni! Och förhoppningsvis får jag svar idag eller snart i alla fall så jag kan vara så poetisk.. som jag vill! Ha det ni som läser detta.. Det vill säga ingen.
OKEJ JAG SKA GÖRA ETT EXPERIMENT. ALLA SOM LÄSER DETTA INLÄGGET, LÄGG EN KOMMENTAR. SÅ FÅR JAG SE HUR RÄTT JAG HAR. tänkte skriva vi men det vet vi(jag) eller ja att det iinte finns något sådant.

Kommentarer
Postat av: klaris

jaaaaaaaaaaaaaag :D:D:D:D

2011-01-11 @ 19:08:43
Postat av: Lovisa

Jag fatta inte... :O

2011-01-11 @ 23:11:37
Postat av: julia

fattar inte heller.. haha

2011-01-12 @ 09:32:01
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: klara

menar du att du ska lägga upp en video här där du pratar? :s

2011-01-12 @ 15:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0