*Suck*

Idag när jag cyklade ifrån friluftsdagen så kollade en brevbärare på mig när han tittade bort smålog och skakade han på huvudet. Jag undrade varför. När jag kom hem och kollade mig i spegeln såg jag varför. Jag hade två vita sträck på vardera kind. Nu har jag iallafall duschat bort allt och kollat tv och spelat The sims. Men fy farao vad jag är rastlös! Jag har ingenting att göra förutom att kolla tv. Som tur är börjar idol om 20 minuter. Det jobbiga är att när jag är rastlös så kan jag inte plugga. Bara tanken att sätta mig ner med Regi och Analys får mig att frysa.

Jag har det inte lätt. Jag har gjort så mycket att allting är tråkigt numera. Inte ens sova orkar jag. Gud, vad är det för fel med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0