Tillägnar jag min pappa!

Jag tänker hela tiden att detta ska jag skriva på min blogg. Men sen orkar jag inte skriva det. Jag vet egentligen inte varför jag bloggar. Jag menar jag har typ 3 läsare? Men sen tänkte jag att jag gör det för att.. nej jag har inte något slut där försökte bara göra som JD i scrubs hah. Jag vet helt ärligt talat inte varför jag bloggar de få blogginläggen jag gör. Men jag kommer nog inte sluta helt än iallafall.

Min pappa läste min blogg och sa "varför har du inte gjort ett inlägg om mig? Du har bara gjort ett inlägg om hur underbar din mamma är." Därför ska jag göra ett inlägg om honom.

Min pappa har extremt ont i ryggen. Ändå så lagar han mat, diskar och städar. Samtidigt som han underhåller mig och finns där för mig när jag behöver honom. Visst har man sina dåliga stunder men jag kommer aldrig sluta älska honom för han är verkligen en oerhört bra person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0