Frustrerande


Jag skrev nyss ett inlägg och sen var jag trög som alltid och fick bort allting. Men jag ska ha tålamod och skriva allt igen. Jag är jävligt frustrerad..

Igår var en dag som jag kommer minnas föralltid! Det var som vanligt på jobbet och jag var ute med barnen då Fias pappa skulle lämna henne. Han tittade på mig och sa hej, då tyckte jag han liknade självaste Anders i Anders & Måns. Jag svarade med ett hej och frågade senare Helena vad Fias pappa heter. Hon svarade: " Jag vet inte men det är han tv-mannen" "Jasså det ÄR han" svarade jag. "Ja, jag vet inte vad han heter men det är han." "Anders heter han!!" Och jag blev liksom: Like OMG! Thats like so cool! Like amasing yeah!! Okej nej så sa jag inte men jag var inte sen med att skicka sms till mina nära och kära! Ja det är något jag kommer berätta många gånger ;) Anyway, efter jobbet stack jag mot ribban och där fick jag vänta på min kompis i ca en halvtimme (jag älskar dig ändå). Vi gick till bryggan där vi badade.. jag badade och hon tog sitt käringapass.. (Älskar dig ändå). Sen blev det årets första solning. Sen köpte jag en glass för 26 kronor. Något jag inte skulle gjort, men iallafall den var en Ben & Jerry's. Sedan gick jag och Caroline skiljda vägar och jag stack till västra hamnen för att möta systern. Jag gick typ runt hela västra hamnen för Fia sa inte att hon inte var på det vanliga stället. Där satt vi en stund sedan gick vi till Biblioteket där Sofia cyklade till mamma och jag och patricia gick till davidshall för att ta bussen till mamma. Där hämtade jag min cykel för att vi sedan skulle ta oss vidare till pappa. Där åt vi och efter det gick jag och la mig så trött som jag var.

Idag har jag inte gjort så mycket. Heheh jo jag somnade på jobbet.. där väckte ajg mig själv för att ajg märkte att jag drömde och om var varit en kille hade jag vaknat med stånd.. mer säger jag inte.. Efter jobbet tog jag bussen hem och kollade Starstruck med sofia, den var helt okej.. ungefär som alla av disneys nya filmer.. Walt borde vara vid liv.. han vänder sig nog i graven! Nu ska jag snart duscha men först ska ajg upp och ta en huvudvärkstablett, om vi har någon..


Så här kan en bild se ut när jag ska kolla tiden och min mobil är hemma.

Även såhär

Detta är ingen jagvillintevisamittansiktebild utan jar kollade på en väldigt söt liten pojke här.

Schtekaren själv!

Lägg märke till den snygga sanden på hakan ;D

Älska barfota!

Ego bild tagerskan själv!

Den berömda dyra glassen! Men helt okej i smaken lite för mycket JORDNÖTSSMÖR i botten bara! (Caroline fattar) ;D

Kommentarer
Postat av: Caroline aka kärringen

Mish mosh då. "Det är väldigt mycket peanutbutter i botten" HAHA. Där jag tar "egobilder" är ju kameran felvänd för det. ;) Och vad är det med hårbilden? Ser ut som att jag har ett marsvin gömt i håret XD nuts.

2010-06-30 @ 19:59:56
URL: http://carolinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0