härligt härligt

Idag är det sista dagen på helgen. Imorgon blir det jobb igen.. Well well, desutom har jag ont i halsen :( hehe om det varit skola hade jag ju säkert stannat hemma imorgon men inte nu! För nu är det engar som står på spel grr. Jag tycker man borde få pengar om man går i skolan, då hade det varit betydligt mer som gick till skolan iallafall!

Idag har jag varit hemma och varit rastlös så jag har tagit mig tid till at städa lite. Skulle först bara sätta in mina kläder i graderoben men det resulterade i att jag rensade min understa låda.. där har jag typ alla papper från när jag var liten. Jag tog foto på de med mest historia bakom sig :)


Detta är ett alla hjärtans dag kort som Marigona gjorde i sexan tror jag hehe. Det är en sann historia dock vi är inga fjärilar ;)
Min skåneflagga :)

Romeo och Julia var den första pjäsen jag gjorde med teater gruppen på MAF :)
Så här såg jag ut i Fyran :)a
Den är bilden klippte jag ut när jag var sur på mamma och ville att pappa skulle komma hem

En tekning jag var väldigt nöjd med :)

En tekning jag var VÄLDIGT nöjd med minns jag :) Den ville jag inte sälja

Klara var dock lite bättre på att rita än mig hehe, detta är jag det enda felet är att mitt namn är felstavat

En låt vi sjöng med kören i kyrkan och som blev en av mina favoriter :)

Detta eviga låtskrivande! Det finns fler låtar.. men denna vekade jag ju vara rätt seriös med hehe. Jag fösrökte tillomed göra om denna till engelska

Kommentarer
Postat av: klara

HAHAHA! Marigonas historia. Ser ut som du har skrivit den i för ssig :P Åhh flicka flicka ut :') Jag stavade säkert fel pga att du ibland sa Therese och ibland Theresa hahaha.

2010-06-20 @ 19:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0