Två dagar utav många

Jag sitter nu här på biblioteket efter att ha avslutat min andra dag på jobbet. Medans jag satte mig här märkte jag att jag har en klämma i mina leggins.. den har tydligen suttit där hela dagen hehe. Iallafall jag ska snart hoppa på cykeln igen för att ge mig av mot Julia. Hon ska få mig på andra tankar än dem jag tänker på just nu. Plus att ajg ska hämta mina betyg och min biocheck.

Biblioteket är en sådan härlig plats. Man kan sitta vid datorn här om man behöver det eller bara sitta och titta ut på det regninga vädret och människorna som flyr från det. Det ajg tycker är bra med detta stället att utav mina spenderade dagar här har jag även några dagar träffat en människa som har blivit min vän. Ja det var inte här vi träffades men det är här vi har träffats mest. Så man kan ju inte säga att jag ahr dåliga minnen härifrån. Men mest av allt gillar jag att bara sitta här och sitta kanske tänka emmellanåt men att bara titta på allt och ingenting. Men nu msåte jag nog skynda mig. Fick precis ett sms av den käraste Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0