sorry about yesterday

Jo, gud! Förlåt för igår att jag inte skrev något.. men jag var faktiskt inte vid datorn igår. Efter jobbet stack jag till Klara för att sen träffa Melina vid rörsjöparken för att sen träffa Caroline vid malmborgs på Caroli för att sen trampa trampebåt i Kanalen. Det var fede mysigt och vi hade en liten fika, tjockisar som vi är, mitt ute på Kanalens mitt. Efter två timmars trampning så begav vi oss mot västra hamnen där jag och klara tog oss ett litet dopp. Carolinne ville inte bada där så vi gick till Ribban och där badade bara hon för jag blev kall på vägen och tog på mig. Sen åkte vi hem, eller ja jag åkte med Klara hem och spenderade min natt där.


Idag har jag jobbat och ätit mycket, sen gått lite i stan med Klara och Anna. Det var mycket trevligt, det är mycket trevliga flickor som jag verkligen tycker om! Det blev några fynd bla. en klänning för 99.50 på pricken! även ett bar riktigt coola leggins jag kan visa sen! Sedan cyklade jag hem..
Jag har börjat cykla extremt långsamt på senare dag. Jag har märkt att från förra veckan har jag börjat sakta ner mýcket, jag tynar bort liksom. Min domedag är nära.. Rent mentalt är jag rena fläkten där är jag superdunder bra! Men fysiskt är det en helt annan sak att snacka om.. men sen är jag ju lite förkyld och det tar väl mycket på krafterna att jobba så med barn hela tiden. Men om man tar cyklingen, jag cyklade snabbt till jobbet och hem från evenamangen i början av förra veckan men nu är det snigelfart som gäller! Jag cyklar nästan värre än de tanterna man alltid lyckas hamna bakom som cyklar så sakta men ändå lyckas håll det rakt. . man borde nästan ge de en aplåd. KLAPP KLAPP! Till och med idag när jag kom fösent till jobbet så cyklade jag långsamt, det blir inget kryss i taket iallafall. Men ja man kommer ju hem.. till slut.


Diggar ni inte mina naglar? :D

Mina wunderschöööna leggins :D


Kommentarer
Postat av: klara

åhh leggingsen!!! så snygga.

jag tar med mig klänningen och allt imorgon ;)

2010-06-23 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0