Sommaren börjar komma

Blev precis väldigt glad för jag kunde komma in på MSN! Kunde inte göra det igår och trodde det var likadant idag, men icke sa nicke ;)

Pga att detta hände glömde jag vad jag skulle skriva.. Jo!

Tycker inte ni det är så härligt när man tänker på glada, roliga eller kanske rentav lite pinsamma minnen och man bara ler sådär fånigt? Jag tycker det är så kul haha och man kan ju undra vad folk man cyklar förbi tänker på när de ser en. När jag tänker på det så börja jag skratta och då måste det se kul ut haha härligt härligt, men farligt farligt ganska varligt men oföklarligt..
Kan man säga så utan att tänka på den?

När jag nu kom hem efter jobbet så hade jag tänkt lägga med musiken på högsta och steka i solen, men icke sa nicke. Där är byggarbetare som tar upp hela  trädgården så jag fick nöja mig med en plats i skuggan på terrasen, iallafall bättre än inomhus så what what what ever!!

Nu ska Caroline Lindgren sätta in min nya design på bloggen som hon gjort :) Hon kommer ju säkert göra något inlägg om hur underbar hon är, men vad gör det? Det kommer säkert stämma x)

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0