..sdsdh

Precis så låg jag i min säng och kollade tv, det var reklam för att ullared ska visas en gång till. Den ska gå klockan 21 varje tisdag. Det hade man kunnat titta på tänkte jag sen kom jag på att det var sommarlov och förmodligen kommer jag missa många program. Då slog det mig att jag HAR verkligen sommarlov och när det är slut så börjar jag inte längre på rörsjöskolan utan på en helt ny skola med människor jag aldrig gått på samma skola med förut. En helt ny sak som finns där och jag kan inte göra något åt det. Det jag har längtat till så länge och nu när det händer har ajg inte kunant förstå det och nu när ajg förstod det kunde jag inte röra mig jag bara låg där i sängen och tänkte på att det verkligen händer just nu om bara två månader ungefär så går jag på gymnasiet och inte på rörsjö. För tillfället gå jag inte i någon skola alls. Jag kan välja att inte börja gymnasiet alls. Det skrämmer mig att jag inte "behöver" gå i skola mer. Behöver gör jag ju men det är inte längre obligatoriskt. Men jag vet att jag kommer få det bra och trivas jätte mycket och jag längtar väldigt mycket men just nu vill jag bara ha sommar och sommarkänslan för den försvann i onsdes.

Kommentarer
Postat av: klaris

Det är så himla sorgligt men samtidigt så himla skönt!

2010-06-13 @ 18:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0