Helgigt värre!

Efter en dag på stan är man några slantar fattigare men några prylar rikare. Plus så har jag köpt en lite present så nu är det bara en kvar. Iallafall så köpte jag några linnen, några slags väskor och en lite låda. Myspys!
Imorse fick jag en sådan lust att spela the sims, blev inte så för jag var sugen på att spela the sims 2 och det är inte installerat :P well well kanske blir det ändå lite spel ikväll. Gud vad jag babblar på om ointressanta saker.

Jag har inte så mycket att skriva om idag förutom att jag är förbi ett litet kapittel av mitt liv just nu och det känns för himla skönt faktiskt. Förstår inte hur jag har pallat med det i dessa veckorna. Well well, mitt liv är i en stor förändringsperiod nu känner jag. Det är mycket som ändras och bara till det bra. Så jag ska ta och tömma maskinen nu sen ska jag leva vidare. Ha det så bra så ses vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0