Hej Klara!

I morse så satt jag och lekte med lego i byggvrån med Alvin, Tobias och Svante, då Alvin var jättejobbig. Jag tänkte ååh kan inte han ta semester snart? Efter en stund kom Moushira in och sa nu är detta din sista dag nu Alvin. Gissa om jag blev glad! jag kan berätta lite om Tobias och Svante. Imorse så vart Tobias väldigt upprepande. Han ville visa att han "sov" och sa "jag sover, jag sover, jag sover, jag sover" Senare sa an "Jag vaken, jag vaken, jag vaken" Och sen var det något mer men har tyvärr glömt det nu :P Svante däremot är väldigt inne på vapen. De lekte med lego igår och gjorde maskiner som sköt väldigt mycket. Senare sa Alvin (den jobbiga) "vi leker mamma pappa barn, jag är katten" Då säger Svante "Ja och jag är pappan, Vi hade ett jättestort vapen!" Jag skrattade lite för mig själv för jag hade precis tänkt på att de lekte mycket vapenlekar. Sen kom Erika in och hon är verkligen jättesöt. Igår kom jag på varför hon är så söt och det är för att hon liknar en rumpnisse tihih. Dagen har gått väldigt bra och jag börjar trivas mer och mer så jag kunde cykla hem glad.
Eller ja jag cyklade till Klara och nu sitter vi här och tittar på tv. Mitt humör blev precis lite stökig men det kommer nog gå bra. Måste bara ta reda på lite saker.
Klockan 17 ska jag på teater med Klara på MAF. Ha de

Kommentarer
Postat av: klara

SNACKA INTE SKIT OM ALVIN!!!!!!!



haha rumpnisse XD

2010-06-18 @ 20:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0