Gött gött

Ja nu sitter jag här på Sofias nyas dator. Den är fett nice (Y). Har precis ätit och innan dess var jag på västra hamnen och tog ett bad i det blå med Anna och Klara. Anna följde även med på teatern. Den var helt okej och skådespelarna var väldigt bra :) Vattnet var faktiskt himla skönt dock var det superkallt när man skulle opp för att sedan hoppa ner igen :D Okej min stavning på engelskan har blivit super dålig nu under sommarlovet.. har väl umgåtts med för många okunniga småbarn höhö. Iallafall nu ska jag snart se fantomen på opera tihihi najs bajs.. På tal om najs bajs måste gå på toaletten.. See ya

Lite bilder på när Jag och Anna badar, Klara fotograferar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0