flyktsoda

Jag börjar dagen med att säga att Lotta på bråkmakargatan är så grymt härlig! Det finns nog ingen självsäkrare än henne. I vanliga fall gillar jag inte folk med FÖR mycket självförtroende men hon är ju bara en figur och härligt rolig! Man måste bara älska Astrid Lindgren!

Nu sitter jag här och lyssnar på Flyktsoda med Ebba Grön! De är bra, delvis för att jag växt upp med de, delvis för att det mesta dem sjunger är så sant så sant så, och delvis för att de svänger ju!
Men ja jag vaknade för typ två timmar sedan kollade vad som fanns på tv. Det fanns inget så jag satte på vänner boxen säsong nio.. fast innan dess så fastnade jag på MTV där de visade tre musikvideon av Green day! De är också väldigt awesome och inte bara ett pojkband som vissa säger!

Efter Vänner så gick jag upp och åt och kolla litta Lotta. Nu sitter jag här och kollade min facebook. Ska snart gå ut och göra en liten midsommarkrans det är ju ett måste denna dag! Min midsommarkrans jag gjorde på dagis känns inte så jätte bra hehe även om den blev mycket fin :D

Nej nu ska jag dra

Kommentarer
Postat av: klara

haha midsommarkransen från dagis, jag gillade den ;P GLAD MIDSOMMAR SARA!! (L)

2010-06-25 @ 12:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0