Brave new water

Efter biblioteket stack jag hem och åt. Då jag fick ett hysteriskt samtal av Caroline. Mer behöver jag inte gå in på. Sedan bytade jag om till badkläder och sen drog vi mot Klagshamn där Pappa, Sofia och jag badade. Efter en stund lek med bollen stack vi upp, pappa ville ju inte missa matchen. Vi säger att det var andledningen och inte för att jag frös.. Det var faktiskt anledningen men om matchen inte funnits hade vi nog gått upp ändå.. Men nu sitter jag här nyduschad och käkar min start. Det var dock sista skålen, nu är den slut :( heh jag märkte precis att man kan göra en vårta på sina smilisar: :(. :). teheheh. Nej nu ska jag läsa och sedan gå till sängs. En jobbedag imorgon med och efter jobb ska jag bada med Caroline!

Kommentarer
Postat av: Caroline aka kärringen

Det där var inte mig hysterisk, mig hysterisk hade skrikit och inte kunnat hålla i en telefon. XD Men jag var lite förvirrad.

2010-06-30 @ 20:01:10
URL: http://carolinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0