Blåsigt värre!

Just nu sitter jag i källaren och mina kusiner dansar till boom boom boom.. 1, 2.. 1, 2! Ute kan man för tillfället inte sitta.. innan blåste alla tallrikarna bort.. undrar bara hur det ska gå i kväll med ca 60 gäster he he heh..   Iaf det är sjukt vad Frida gör för sin storasyster.. vi har ingen stol vid datorn för den är där uppe hos gästerna så Frida ställde sig på alla fyra och lät Linnea sitta på henne.. när det var min tur så satt jag mig men vad fan! Kunde inte låta henne stå där och förnedras så haha sjuka systrar det där xD Just nu gäller det nostalgi musik och det är NAJS BAJS!! Jag ska nu vidare och leva livet för det ska va gött och leva annars kan det kvitta!


Linnea och Frida som dansar till Boom boom bomm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0