Bad premiär

Idag fick havet sitt årliga besök utav mig. Det var najs men väldigt kallt! Det invigde jag tillsammans med Anna. Nu sitter jag här i min trädgård i det härliga vädret och har precis lirkat mig ut ur badrummet.
Jag älskar att cykla fort, då är det bara jag och min cykel. Det enda som stör efter ett tag är min dåliga kondition men den är så dålig att jag inte orkar bygga upp den. Jag älskar även att kolla ner när jag cyklar att bara se på marken som åker förbi, man får bara se till att inte krocka med de andra cyklisterna.
Varje gång jag cyklar förbi Sofielund tittar jag på min kompis ena fönster. Jag förväntar mig inte att se honom där utan jag bara kollar för att jag vet att där bor han.

När jag loggade in på MSN kom MSN-idag upp. Där stod det Erik Grönwalls nya heta musikvideo -Take me on. Jag tänkte först att han gjort en cover på Taaaaakeee meeeee ooooon, take on me. Jag tänkte att ni också skulle se den för att se om det bara är jag som tycker låten blir så mycket sämre med denna video än vad låten egentligen är.

Här är länken:
http://video.se.msn.com/watch/video/erik-gronwall-take-me-on/6fp338h1

Nu ska jag sitta här i trädgården och lyssna på musik och läsa. Men först ska jag se klart Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0