Aldrig mer!

Nu är dagen här och jag kan inte fatta det. Jag kommer aldrig mer gå tillbaka till den skolan för att gå i skola och lära mig. Efter sommaren är det en helt annan skola som väntar på mig! En okänd skola med bara en jag känner eller ingen alls! Det är så många jag kommer sakna. Det var många jag fick bra kontakt med nu på slutet, lite sorgligt men en trevlig tid vi har haft :) Idag var det en avslutningsfest jag skulle gå på men det blev för många så jag stannade hemma istället, lite sorgligt att inte få avsluta detta kapitlet med alla men det går väl an och det är många jag kommer träffa i sommar + hade jag det trevligt hemma hos Julia som avslut. Många jag inte kommer träffa alls som jag har varit väldigt bra vän med och det käns sorgligt men sådant är livet man får leva vidare och jag vet att jag kommer få det riktigt härligt på Gymnasiet och förhoppningsvis kommer jag in på Heleneholm och gå där med min gammelnya vän Anna från scout tiden :) Det är bra nu och det kommer bli ännu bättre!

Ha det skönt så hörs vi en annan dag!


En stor del av klassen.. förra klassen...

Kommentarer
Postat av: Caroline svarar

Sv; Jao. Men de här innehåller typ 2% av de färgämnet jag reagerar på. Så det brukar funka med lite kliande bara :) Inte som när jag åt typ 1L polkaglass.. hehehe.

2010-06-12 @ 10:29:21
URL: http://carolinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0