Aj som fan!

Jag kan bara säga att jag har så in i helvetes ont i min mun för tillfället! Jag har nämligen några stygn under min tunga och varje gång jag måste dra lite i tungan gör det svenne ont! Ibumetinen har iallafall inte hjälpt ännu. Idag hade jag första dagen på mitt sommarjobb. Än känns det inte som sommarlov men vi har ju ingen skola och det gör allt! Najs bajs, barnen är söta och man ser redan vilka som vill bestämma och de som bara go with the flow som man säger. Idag jobbade jag 5 och en halvtimme ska egentligen jobba 6 timmar men vart tvungen att gå tidigare pga min tid hos läkaren. Det braiga är att det ligger väldigt nära biblioteket så kunde lämna tillbaka min skiva jag glömde lämna förr förra gången jag var där. Klara följde med mig till sjukhuset där jag gjorde mitt snipp snipp och sedan sydde i full hast. Bedövningen gjorde så jag inte kunde prata riktigt ordentligt när jag mötte min gamla lärare Yvonne Hellman. När bedövningen började slätta gjorde det bara ondare och ondare. Jag och Klara gick till hennes mammas avdelning där hon jobbar som sköterska. Där fick vi glass hihi dock gjorde det inte så jätte mycket gott för jag fick ont varje gång jag svalde. Jag cuklade hem och letade efter värktablett men kunde ej hitta några. För att inte känna smärtan så somna jag och vaknade efter två timmar när vi skulle äta. Det blev ungspannkaka med bacon, gött! Nu sitter jag är och Caroline håller på med min Design till denna bogg. Fundera på att läsa lite nu eller kolla tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0