-Hej, hur mår du?

-Jo, jag mår bra själv?
-Bra.
-Vad bra att du mår bra, men du får ha det gött! Hejdå 

det är finns många fraser inlärda i huvudet som man säger bara för att säga något fast man lyssnar inte riktigt på vad folk svarar. Innan sa min mamma sov gott, jag svarade godnatt, hon sa vi ses imorgon, detsamma svarade jag.. man brukar väl säga ja det gör vi iallafall inte detsamma, nästan som om jag var inställd på att hon skulle säga godnatt igen och sa detsamma även om hon sa något helt annat. Det finns många stunder man inte riktigt lyssnar på vad folk säger.

Iallafall.. Idag har jag mått segt och mina läppar svider.. jag har märkt att de brukar göra det när jag är trött. Igår var trevligt, jag lärde mig ett nytt kort trick! Jag vet att Fia blev nöjd iallafall.
Om 33 minuter ska jag kolla hairspray har inte sett den förut och hört att den inte ska vara så bra så man får ju ge den en chans heh.. Jag är jävligt trött så ska nog ta och sluta skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0