Juni 30, 2010, hittade inlägget som ijag råkade ta bort! Det är lite som inte kom med så jag lägger ut detta också :)

Okej, igår var en dag jag länge kommer minnas! Orkade inte sitta vid datorn mot kvällen så jag gör inlägget nu.
Jag jobbade som vanligt. Jag var ute med barnen då Fias pappa kommer med henne. Han hälsar på mig och då tycker jag det liknar Anders i självaste Anders och Måns. Jag hälsar tillbaka och kollar lite så i smyg om det är han, för det lät som honom med. Jag pratar sen med Helena och frågar vad Fias pappa heter då svarar hon: "Jag vet inte men det är han tv-mannen" "Jasså det ÄR han" svara jag. "Ja men jag vet inte vad han heter" "HAN HETER ANDERS!!" hoho gissa om jag var snabb med att smsa detta när min pappa kom med min mobil (som jag olyckligt lämnat hemma i all hast). Anyway, detta är en historia som ajg kommer dra ett par gånger ;). Efter jobb stack jag mot ribban och där fick jag vänta i ca en halvtimme på min kompis (älskar dig iallafall). Sen gick vi till bryggan där vi badade.. jag badade hon kärringasimmade! (Älskar dig iallafall). Sen köpte jag en glass för 26 kronor.. någonting jag inte borde ha gjort men i alla fall det var en Ben & Jerry's. Sen skiljdes ajg och Caroline åt och jag stack till västra hamnen för att möta systern. Jag gick typ runt om hela västra hamnen för hon hade inte sagt att hon var på den delen vi brukade vara på när vi var små och inte de tre bryggorna. Där satt vi en stund sen gick vi till stadsbiblioteket och Fia cyklade mot mamma och jag och Patricia gick till Davidshall där vi tog bussen till mamma. Där hämtade jag min cykel och vi cyklade till pappa. Där lagade vi mat och sen så gick jag och la mig så trött som jag var.

Idag har jag inte gjort alls mycket. Jo hehe jag somnade på jobbet på min lunch så den blev en halvtimme extra. Där drömde jag och märkte att jag drömde och då vaknade jag. Om jag vatt en kille hade jag vaknat med stånd.. mer säger jag ej. Efter jobbet tog jag bussen hem sen så kollade jag och Fia på Starstruck.. fråga inte, Disney Chanell.. I alla fall, nu sitter jag här och har världs ont i huvudet och ska hoppa in i duschen men först ska jag se om vi har huvudvärkstabletter.

Bilder från igår:
Såhär ser bilder ut när jag ska kolla tiden när jag glömt min

Kommentarer
Postat av: Caroline

Dock är den bilden från dan vi va på stranden? Hahaha ser den i ett inlägg här nedtill ju ;)

2010-07-05 @ 00:09:48
URL: http://carolinesophie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0