Sommmmmmmmmmarr!!

Det började dugga lite och jag kände att det skulle börja regna mer men jag var ändå tvungen att cykla. Jag var så himla varm så regnet brydde jag mig inte ett dugg om. Bara härligt, och dessa vackra blixtrar man såg på avstånd gud vad härligt med sommar! Ju närmare jag kom stan desto mer börjadde det regna och jag bara älskade! Men sen tänkte jag att någonstans måste det finnas de som bara vill att åskan ska dra vidare för dessa blixtrar slår ner så nära de. Men jag fortsatte att älska.

Idag trodde jag att jag skulle få den värsta bussresan i hela mitt liv. Vi hade tagit bussen in till Kristianstad och där väntade vi på mackedonkan i ca 45 minuter. Vi gick till bussen och då fick vi en shock det var en massa människor som skulle på! Fy fan tänkte jag. Men alla kom på till och med Lexie! Jag fick stå upp men jag satte mig på kanten lite så det var inte så farligt. Jag tror alla hade samma tanke: Måste alla åka till Malmö??? Men det var inte så hemskt som jag trodde. Jag satt ner och fick sätta mina väskor vid en tjejs fötter och efter typ en timme kunde vi sätta oss på platserna. Jag tycker det är värre att gå iallafall. Men det var så jeffla hett! Jag klarade mig iallafall och nu har jag precis ätit utomhus i regnet under en markis, härligt härligt.

Yngsjö var supernice! Fint väder och helt okej i vattnet. Vi padlade kanot och vi till och med välte.. men det var kul, sen badade vi med kläderna på. Det tyckte jag var kul! Vi tuggade tuggummi och gjorde bubblor. Vi försökte köra A-Ö på servett, det gick. Men vi gjorde det ändå inte. Vi hade våra intriger, men för det mesta var det wunderschön! Jag hade det mysigt och vaknade väldigt tidigt. Men nu (om jag orkar) ska jag duxha en liten stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0