Scheisse!

Idag körde vi på yttre ringvägen, då jag såg över malmö tänkte jag: "Ah där är Jägersro, och där är... var är Turning Torso? ah där! Gud vad stort Malmö är!" Västra hamnen låg ju helt å shuttahejti! Sen när vi kört en bit märkte jag att det berodde på vilken vinkel man var i..

Nu sitter jag här och har precis gjort en hemlig sak, tihihihih. Idag har vi ridit Islands hästar och det var helt amasin! Tölt är en sjukt nice ridstil! Men det härlogaste var ju faktiskt när vi galoperade! Åh jag vill ha en häst! <3 Sedan åkte vi och badade och även det var kul. Jag och fia expanderade vår dans ;) Den är så fin så hihi.
Just nu planerar jag helgen. Jag skulle träffa Richard i helgen kanske. Nu ska jag till yngsjö och kanske kan jag klämma in Richard på söndag :) Vill ju inte dissa honom helt.. Jag ska nu lägga in bilden från igår. Bilder från idag kommer någon annan gång :) Då får ni se mig i ridhjälm (A)


Sofias misshandel på mig!

Märkte att jag har en underbar bild på Anna Hafström som jag inte lagt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0