ojojoj

Jag blir alltid lika varm när jag blir alltid lika varm när jag kommer hem. Nu har jag varit hemma i ca en halvtimme. Om jag kollat på min mobil 3 minuter senare efter att jag slutat hade jag nog suttit på Västra Hamnen med Anna nu. Men det gjorde jag inte och då hade jag heller inte mött min kompis som jag inte träffat på ungefär en månad. Haha jag måste ha sett sjukt weird ut för jag blev nog lite "chockad" så jag bara pekade på honom medans jag kom cyklande mot honom. Har ingen aning om vad han tänkte när han fick syn på mig. Men jag tror.. är inte säker, men jag tror han skrek till lite. Vilket han gjorde förra gången vi möttes lite så randomly på gatan med. Jag tror inte han kände igen mig först, jag hade tyvärr min nya frilla just då.. Jag vill egentligen inte visa den förräns den är klar och inte trodde jag att jag skulle stöta på någon jag kände på min väg hem. Jag hade nästan precis ändrat den till det för på jobbet hade jag inte det så. På jobbet ska man vara en fin liten flicka hehe.. Plus att jag var helt darrig när jag pratade med honom. Jag tror det beror delvis på att han såg min frilla och delvis för att jag blev lite chockad heh. Men jag tänkte att om min frisyr inte är riktigt så hemlig längre kan jag visa den. Men kom ihåg att den inte är klar än.

Det är väldigt kul att smeka det!

Ja man ser kanske inte så bra :P

Idag ska jag nog bara chilla gunilla lite jag måste vila upp mig inför helgen hehe :D Plus jobbar pappa sent idag och det betyder ju ledig tv :D Så nu ska jag titta lite på tv:n seeeeeeyaaa

Men först kan jag visa er lite midsommar bilder



Kommentarer
Postat av: Caroline

Har du.. du har... snaggat dig på ena sidan? :o Oh jesus almighty. Kommer få en chock på fredag, döda inte mig ifall jag stirrar hahaha.

2010-07-07 @ 00:20:50
URL: http://carolinesophie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0