Helg!

ÅÅhhh! nu är det denna underbara helg! Pga. mitt jobb kan jag inte se alla dagar som en underbar helg. Men nu är det bara en vecka kvar :) Idag var det en massa sorliga förväl. Först fick jag krama hejdå till Sälla. En underbart söt liten unge! Sen var det dags för Edith. Henne har jag fått kontakt på senaste tiden. Idag var vi som bäst vänner och nu måste vi säga hejdå. Lite sorgligt, jag bytte tillochmed hennes blöja (Y) När jag gick så sa jag hejdå till Helena och kramade henne. Sen var jag på väg att gå och då hör jag Myra. "Vi skulle ju säga hejdå ordentligt!" Så himla gullig! Jag hade sagt till henne innan att detta var sista dagen vi skulle ses så vi måste säga hejdå ordentligt. Så höll jag på att glömma det! Det hade varit synd, verkligen! Moushira kramade jag också hejdå sen åkte jag hem.

När jag satt på bussen kom en kille in. Han hade en liten hängig stil och skulle säkert värka mycket cool. Han sätter sig snett framför mig och jag hör att han lyssnar på musik. Inte vilken musik som helst utan dansbands musik! Haha rätt gulligt faktiskt. Att verka så stor och farlig och lyssna på sådan musik, underbart! Om jag beskriver han stil verkar det säkert mycket töntigt: Stor svart huvtröja, svarta byxor, keps (bak och fram!!!), solglasögon uppe på kepsen och håret så sticker ut lite där fram.. haha helt underbart!!

Idag ska jag vara hemma och chilla! Orkar inte göra ett endaste skit. Bara kanske kolla på lite fotboll Holland-Brasilien med pappsen. Om jag nu orkar det. Än har jag inte fått känn för fotbollen. Kansk det bir läsning eller tv-tittande i mitt rum. Känner inte att vara ute heller. Nej nu orkar jag inte skriva mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0