Håret..

Jag tröttnar så himla lätt på mitt hår.. nu har jjg haft likadant hår väldigt länge så jag har gjort något åt det. Ni får se det när jag träffar er.. om jag visar det förstås :D Ska låta.. nej ska inte säga för mycket :)

Imorse cyklade jag då en kilkle med röd tröja cyklade framför mig. Han var bara några meter framför mig men jag cyklade så segt så han cyklade långt långt bort. Efter ett tag märkte jag att jag var bara två meter framför honom och till och med cyklade FÖRBI honom.. Det kändes weird.

När jag cyklade hem åkte jag förbi mamma och hämtade en film som jag lånat av Amani. Jag kom hem duschade sen stack jag till Amani och lämnade filmen. Vi snackade en stund ochd et var trevligt. Vi har inte träffats på ett tag. Hon ska även till Egypten nästa vecka.

Nu ska jag till Klågerup och bada i en sjö med pappsen :) Pussar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0