Går det att bella till allting?

När jag gick hemifrån var min väska helt tom.. nästan.. När jag kom hem senare var min väska helt full. Jag var även ca 400 kronor fattigare men det är ju så i livet, saker och ting kostar. Ja jag köpte iallafall tre slags bh. En valig och två ovanliga kan man säga hehe. En klocka, 6 st "ramar" fast utan ramar heh.. och en nessesär och en lite borste något mer? vettifan hehe JO en plånka ;) Jag härmade Julia liiiite men bara lite..

Ja ikväll är jag ensam hemma så jag vågar nog inget annat än att spela sims eller kolla tv hehe. Men det är chill! Jag och klara pratade om att åka till holma och kolla utomhusbio. Det hade varit mysigt men hon orkade inte ta sig till Malmö :( Jaa imorgon är det glasspicknick! Waheey! Und på söndag ska ajg kola lägenhet med mormor och mamma och sedan ta en sväng till Ljunghusen och fixa där. Åh Ljunghusen! DU ÄLSKADE LJUNGHUSEN! Detta blir snart något jag inte får åka till. Ja Ljunghusen för mig är ett visst hus. Jag kommer ju säkert åka till Ljunghusen men det finaste vackraste huset som gör denna sommaren till inte så lika bra som den är bara för att vi inte får våran vecka där för att den ska säljas! Elle ja den är såld.. buhuu :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0