Fort fort fort!

Nu sitter den svettiga Sara i sina bara underkläder och har precis tagit en Banan utan att hon var hungrig så nu ligger den bara där på bordet. Fy fan haha härligt med fint väder! Bara det att det var kallare i morse så jag tog på mig mycket kläder och svettades som sören nu när jag cyklade hem. IDAG CYKLADE JAG FORT!! Det var ett tag sen.. När jag kom hem så öppnade jag alla fönster och alla dörrar man kan öppna i detta huset. Till och med toalett fönstret. Fast jag stängde precis ytterdören för det kändes som om någon skulle komma in och jag är ju som sagt inte fullt påklädd. Så nu sitter jag här vidd Sofias dator och har det braa. Tyvärr har en sak kommet tillbaka som jag inte vill ska komma tillbaka och som heller inte skulle eller borde ha kommit tillbaka.. men men så är livet.

Ikväll ska jag nog till västra hamnen och vara med folk som ska grilla. Egentligen ska jag också grilla men känner inte för det idag. Så jag ska sticka dit när jag har ätit och om det är varmt då kanske det blir något kvällsdopp. De är häliga speciellt om man är i ljunghusen sent och badar näck. Tihihih Sara är lite busig idag x) nej men det är häääärligt. Jag tror det var någon slags avskeds sak till Caroline N som jag har träffat två gånger I think :o)
Nej nu får det vara nock :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0