Detta fält måste fyllas i

Gu vilken härlig dag det var idag! Hade det super duper trevligt med mina kära vänner Julia och Richard, ja de är ju inte kära kära.. men alldeles underbara :D Först så mötte jag Julia vid Biblioteket så vi fick våran dagliga chatt (som inte är särskilt daglig längre heh). Sedan träffade vi Richard på västra hamnen där vi badade. Sedan gick vi upp men jag och Richard hoppade i när det började regna igen. Later ville vi hitta ett matställe och det blev kinabox på triangeln. Där satt vi i ca tre timmar. När vi gick därifrån satte vi oss utanför istället och käkade slush heh. Vi kom inte särskilt långt. Jaa, det va ca det vi gjorde förutom Clas Ohlsson.

Nu är jag jävligt varm och ska byta om till något lite svalare sedan ska jag gå ut och städa bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0