Det var något jag tänkte

Jag satt och kollade mot Heleneholmskolan och längtade. Då slutade det att "vibrera" på bussen. Jag såg att busschaufören vred om nyckeln utan resultat. "Jävlar".."Jävla shit".. Det är faktiskt den ändå gången jag har varit med om motorstopp på bussen utan de kunnat sätta igång den snabbt igen. Men han fick iallafall gå ut och fixa vid motorn och efter ett tag så funkade det. Hehe när jag satt och väntade så kom en bil upp bredvid oss (vi hade nämligen stannat precis vid ett rödljus). Mannen i den bilen kollade på mig och skakade på huvudet. Hehe jag kunde ju inget annat än le tillbaka. Måste vara sjukt jobbigt för chaufören, en sådan press. Jag tänkte bara att nu måste vi vänta på en annan buss och fan jag orkar inte det. Men som tur var lyckade han ju sätta igång bussen igen. Resten av bussresan var jag väldigt mycket i mina egna tankar. Vilket jag tror busschaufören också var för när jag hade tryckt på knappen och det stod stanna, så höll han på att köra förbi. Eller ja han körde förbi men han stannade en liten bit längre ner på gatan så jag fick gå ca 10 meter mer! Kan ni tänka er? :O Så jää vla dålig stil!!!

Jag var påväg från stan med den bussen. Jag hade varit med Julia, vi hade inte planerat att gå till stan men vi drgos helt enkelt dit och det resulterade i örhängen och en klänning och två presentpapper.. FAN DÅ!! Jag borde sluta shoppa så mycket! Jag tror jag är påväg att bli en shoppaholic. Nu håller vi iallafall på att packa för vi ska nämligen åka och campa imorgon. Det ska bli supernajs! Just nu sitter jag vid datorn för jag skulle gå in på bo ohlson och se om de hade pressening.. deras hemsida är superdålig! Man kan inte söka på saker man kan inte ens se alla sortimet de har.. Superschlecht!!

Nu ska jag packa vidare, Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0