Coola jag

Nu är man hemma från att sova under bar himmel, fast de två sista nätterna fick det bli tält pga, regn. Ja det är skönt att vara hemma även om det var grymt mysigt att campa. Just nu sitter jag och lyssnar på Magnus Uggla och väntar på att Fia ska bli klar i duschen för att sen tvätta bort all campinlukt ur håret. Fast jag kommer inte få sova hemma idag tyvärr utan jag ska spendera natten i Ljunhusen som också ska bli underbart. Förmodligen sista natten där.. Imorgon ska vi upp tidigt och stå loppis och sälja böcker och köksredskap m.m. Det ska bli helt okej med sällskap av Systern. Jag älskar verkligen henne. Nu kommer bidler från Campingen ;)

JO förresten jag fångade en fisk!! Två gånger men det var bara den ena som kom upp över ytan..

eller nej ni får bara se fisk bilden, hinner inte nu men jag lägger kanske in bilder sen när jag kommer hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0