Andra gången gillt, kan man säga så?

Fyfan säger jag bara! Att jag ska behöva ha den här smärtan en gång till! Orkar inte längre och hoppas med hela mitt hjärta att detta blir sista gången!

Idag har jag vaknat upp och varit extrem pissig och märkt att det regnade ute.. vilken bra första sommarlovsdag. Sedan hämtade pappa mig och vi åkte till mitt gamla jobbeställe och jag lämnade min lönelista. Sedan gick vi till sjukhuset och där var det tur i oturen. Jag följde med pappa hem och där spelade vi Wii och lite Guitar Hero. Jag är så utsvulten just nu och fisken är inte klar förräns en stund sa mamma. Så nu sitter jag här och käkar mitt päron hackat som tärningar.

Det går nästan inte att beskriva min smärta just nu! Den liksom är där men ändå inte och typ strålar i tänderna och gud det känns som om de vrids 360 grader om och om igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0