aghhhhaaahhggh! Denna nordiska hyn

Hur kan man bränna sig när man har smörjt in sig ordentligt? Jo för man heter sara och är en nordisk flicka som inte tål solen. Borde bli vampy eller något, kanske redan är det... Iallafall, pappa lagade en ljuvlig köttfärssås idag så är typ proppmätt! Plus att jag är så varm så varm så. Jag kollade en film och märkte efter typ halva att jag redan sett den. Samtidigt fastnade jag på een annan kanal så jag bad pappa spela in den. Nu ska jag gå tillbaka till tv:n och sen sova. Jag ska nämligen upp tidigt imorgon! Mamma kommer lite innan ÅTTA!! Sen är det jobb igen på måndag.

Det blev inget med bilderna ikväll. förmodligen kommer de imorgon. Då kanske det tillochmed kommer bilder från ridningen! (Ý)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0