Älskade mamma ska gifta sig!

En konstig känsla är när man känner sig tom. I flera dagar har jag varit ultimat känlsig. Jag har börjat gråa till nästan alla filmer jag sett vare sig de varit sorgliga eller bara glada. Visst har ajg gråtit extremt till filmer föut men inte såhär mycket. Det är inte bara filmer utan även saker som händer mig. Senast igår blev jag jätte ledsen för att jag fick placering mellan två vuxna på det blivande bröllopet. Det var ingen tyck synd om mig gråt. Utan mer som jag var sårad över att mamma placerade mig där. Innan hade hon sagt att hon ville ha de som betydde mest för henne hos sig. Klart jag vet att jag och Sofia betyder mest för henne ändå. Men jag blev ändå ledsen. jag försökte sansa mig och gick ut för att prata med henne. Men tårarna kom iallafall. Visst, det kanske har med att göra att jag är trött och inte mår så jätte bra. Det kan även vara att mycket händer just nu, mamma ska gifta sig och jag ska börja på en helt ny skola. Även om detta är saker jag är glad över så kan det ha något med saken att göra. Så på den senaste tiden har jag varit gråtfärdig. Men precis kände ajg mig helt tom. Det är nästan värre. Fast jag tänkte att snart kommer väl gråten igen och nu medans jag skrev detta inlägget kom det igen. Så jag känner mig rätt väl.

Nu har det gått för lång tid och du är inte välkommen längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0